تخفیف بیمه بدنه

بیمه بدنه یکی از انواع خدماتی است که شرکت بیمه پارسیان و بسیاری از شرکت‌های بیمه برای انواع وسایل نقلیه ارائه می‌دهند، بنابراین بیمه گزاران می‌توانند با خرید آن از مزایایی که در بیمه نامه وجود دارد برخوردار شوند. مزایای این بیمه در کنار بیمه شخص ثالث بسیار زیاد است و از آنجایی که بیمه شخص ثالث اجباری است، مزایای بیمه بدنه می‌تواند به شما اطمینان بدهد که حوادث طبیعی و حتی غیر قابل پیش بینی آسیب غیر قابل جبران به شما وارد نمی‌کنند.

مسئله‌ای که وجود دارد این است که شرکت‌های مختلف تخفیف بیمه بدنه ارائه می‌دهند که شما در صورت برخورداری از شرایط هر کدام می‌توانید حق بیمه کمتری بپردازید. با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت بیمه بدنه در بازار برخی از شرکت‌ها تا ۷۰ درصد به بیمه‌ گزاران تخفیف می‌دهند.

همانطور که به آن اشاره کردیم این تخفیف‌ها موضوعات مختلفی دارند که در صورت برخورداری از شرایط هر یک می‌توانید از تخفیفات مربوط به آن بهره مند شوید.

تخفیف‌های مربوط به بیمه بدنه خودرو صفر

امروزه اکثر شرکت‌های بیمه تخفیف‌های قابل توجهی را برای خودروهای صفر در نظر می‌گیرند. با این حال نکته‌ای که وجود دارد این است که تخفیف‌ها در هر کدام از این شرکت‌ها با یکدیگر متفاوت است.

به یاد داشته باشید منظور از خودروی صفر در شرکت‌های بیمه همان خودروی صفر بازار نیست. به این دلیل که شرکت بیمه خودروهایی را صفر در نظر می‌گیرد که تنها بیش از سه ماه از تحویل خودرو از کارخانه نگذشته باشد. برای بهره مندی از تخفیفات بیمه پارسیان می‌توانید با مراجعه به شعب بیمه پارسیان در اصفهان و سراسر کشور از خدمات بیمه بدنه خودرو صفر برخوردار شوید.

بیمه بدنه

تخفیف بیمه بدنه عدم خسارت

یکی از مهم‌ترین تخفیفاتی که شرکت‌های بیمه برای بیمه گزاران خود در نظر می‌گیرند بیمه عدم خسارت است که برای کسانی در نظر گرفته می‌شود که در زمان اعتبار بیمه نامه خسارتی از شرکت دریافت نکرده‌اند. طبیعی است که هر چقدر تعداد سال‌های عدم خسارت بیشتر باشد، تخفیف بیشتر شامل حال بیمه‌ گزاران شده و لازم است که حق بیمه کمتری پرداخت کنند.

یکی از مزایای شرکت بیمه پارسیان در خدمات بیمه بدنه این است که اگر شما قبلاً از خدمات شرکت‌های دیگر در بیمه بدن استفاده می‌کردید اما دارای عدم خسارت هستید همچنان مشمول تخفیف‌های این شرکت می‌شوید.

تخفیف برای صاحبان بیمه عمر

چنانچه برای بیمه عمر و سرمایه گذاری در برخی از شرکت‌های بیمه ثبت نام کرده باشید می‌توانید از خدمات مربوط به تخفیف بیمه بدنه آن‌ها نیز برخوردار شوید. به عنوان مثال شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه عمر پارسیان این تخفیفات را ارائه می‌دهند.

تخفیف‌های گروهی برای بیمه بدنه

شرکت‌های بیمه برای سازمان‌ها و مشاغل مختلفی که از بیمه‌های گروهی استفاده می‌کنند تخفیف گروهی بیمه بدنه ارائه می‌دهند. برخی از این تخفیفات شامل این مشاغل می‌باشد:

  • اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه
  • اعضای سازمان نظام مهندسی
  • اعضای نظام پزشکی
  • ایثارگران
  • خودروسازان در سایپا و ایران خودرو
  • اعضای کانون وکلا در دادگستری و قضات
  • تخفیف‌های ارائه شده برای سازمان‌ها و ادارات خاص

آیا دارندگان عدم خسارت در بیمه شخص ثالث از تخفیف برخوردار خواهند بود؟

علاوه بر تخفیف مربوط به عدم خسارت بیمه بدنه چنانچه شما از بیمه شخص ثالث خود استفاده نکرده باشید، می‌توانید از تخفیف‌های برخی از شرکت‌های بیمه برخوردار شوید. در این تخفیف نیز با توجه به تعداد سال‌هایی که دارای عدم سابقه هستید می‌توانید از تخفیف با نرخ مختلفی استفاده کنید. هر چند که این نرخ در شرکت‌های بیمه نیز با یکدیگر متفاوت است. شرکت بیمه پارسیان با ارائه خدمات در این این بخش به افرادی که صاحب بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه هستند این تخفیف را ارائه می‌دهد.

بیمه بدنه

آیا می‌توان بیمه بدنه را انتقال داد و از سابقه تخفیفات استفاده کرد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه برای ارائه تخفیف این است که اگر به تازگی خودرویی جدید خریداری کرده‌اید ، اما می‌خواهید از سابقه تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه خودروی قبلی استفاده کنید، می‌توانید آن را بر روی بیمه نامه خود به جدید انتقال دهید. هر چند شرط آن این است که صاحب هر دو بیمه نامه یک فرد باشد و انتقال این بیمه نامه به اعضای خانواده نیز امکان پذیر خواهد بود.

تخفیف برای خودروهای وارداتی

یکی دیگر از تخفیف‌های مربوط به بیمه بدنه که توسط بسیاری از شرکت‌ها از جمله بیمه پارسیان ارائه می‌شود مربوط به خودروهای وارداتی است. به شرط آنکه سال ساخت خودرو سواری بیش از هفت سال میلادی نباشد. میزان تخفیف ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه متفاوت خواهد بود.

بیمه بدنه برای مناطق آزاد

برای خودروهایی که تنها در مناطق آزاد تردد دارند تخفیف‌هایی در بیمه بدنه ارائه می‌شود.

ارائه تخفیف در مناسبت‌های خاص

در بسیاری از مناسبت‌های خاص تقویم‌ رسمی مانند عید فطر، ۲۲ بهمن و یا حتی روز بیمه تخفیف‌های مشخصی از طرف شرکت‌های بیمه برای افرادی که از بیمه بدنه استفاده می‌کنند ارائه می‌شود. با این حال لازم است بدانید که نرخ‌ها ثابت نیست و لزوما در طول سال برقرار نمی‌باشد.

تخفیف برای دارندگان حساب بانکی بلند مدت

یکی از تخفیف‌هایی که بیمه پارسیان برای بیمه بدنه خود را در نظر گرفته است مخصوص به افرادی است که دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های پارسیان هستند. در نهایت اگر رانندگان دچار سانحه تصادف و یا آسیب جدی در رانندگی نشده باشند، می‌توانند از تخفیف ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه برخوردار شوند.

برای خرید بیمه بدنه می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بیمه پارسیان در اصفهان و یا سایر شعب بیمه با توجه به مدارک مورد نیاز اقدام نمایید و یا ابتدا از طریق سایت بیمه پارسیان درباره طرح‌ها و تخفیف‌های آن اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس به صورت حضوری به شعب آن مراجعه کنید.

در نهایت بهتر است قبل از اقدام برای خرید بیمه بدنه مورد نظر ابتدا خدمات و ویژگی هر یک از شرکت‌های بیمه را مد نظر قرار دهید تا پس از آن بتوانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و انتظارات شما می‌باشد. برای این منظور می‌توانید از کارشناسان بیمه در هر یک از شعب بیمه و یا مراجعه به سایت شرکت‌های بیمه از خدمات و مزایایی که ارائه می‌دهند آگاه شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *