بیمه آتش سوزی

خدماتی که در بیمه آتش سوزی پارسیان ارائه می‌شود مربوط به خسارت‌ها و آسیب‌هایی است که به اموال و دارایی منقول و غیر منقول بیمه گزار وارد می‌شود، در نتیجه شرکت بیمه با جبران هزینه‌های این بخش وضعیت مالی شخص بیمه شده را قبل از بروز حادثه بازمی‌گرداند.

چرا بهتر است بیمه آتش سوزی پارسیان را انتخاب کنید؟

گاهی ممکن است در اثر بروز حوادث غیر قابل پیش بینی اتفاقات غیرقابل جبرانی برای مایملک فرد به وجود بیاید. اقدامات امنیتی لازم برای اطمینان از در امان ماندن سرمایه یکی از کارهایی است که باعث می‌شود در صورت بروز حادثه و وقایعی مانند آتش سوزی، زلزله، سیل و بلایای طبیعی فرد بیمه گزار از بازگشت سرمایه خود نگرانی نداشته باشد. به همین دلیل خدمات شرکت بیمه پارسیان با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که در اختیار بیمه گزاران خود قرار می‌دهد و باعث می‌شود که آن‌ها با فراغ بال و به دور از نگرانی از در امان ماندن سرمایه خود در وقوع حوادث احتمالی اطمینان داشته باشند.

انواع بیمه‌های آتش سوزی شرکت پارسیان کدام است؟

خدمات بیمه آتش سوزی پارسیان شامل واحد‌ها، مجتمع‌های مسکونی، مجتمع‌های صنعتی و تجاری، کارگاه‌ها و انبارها و مواردی مانند آن است که ممکن است در معرض خطرات آتش سوزی و بلایای طبیعی قرار داشته باشند. علاوه بر آن شما می‌توانید با استفاده از بیمه نامه مسئولیت مدنی در صورت بروز مشکل و حادثه مانند آتش سوزی در قبال همسایگان مجاور خود تحت پوشش بیمه قرار بگیرید.
انواع بیمه آتش سوزی پارسیان شامل منازل مسکونی، مجتمع‌های مسکونی، مراکز صنعتی، مراکز غیر صنعتی، بیمه نامه‌های اظهارنامه‌ای و بیمه مرهونات بانکی می‌باشد.

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی پارسیان برای منازل مسکونی

تفاوتی ندارد که در چه شهری یا چه منطقه‌ای سکونت دارید، خانه محل زندگی و آسایش شما به شمار می‌آید. به همین دلیل بسیار مهم است که آن را در برابر حوادث غیرمترقبه غیرقابل پیش بینی ایمن کنید. به همین دلیل با استفاده از بیمه آتش سوزی پارسیان می‌توانید منازل مسکونی ساختمان و تاسیسات و همچنین اثاثیه آن را در برابر حوادث از جمله آتش سوزی صاعقه و انفجار بیمه کنید. علاوه بر آن در صورتی که حوادثی از جمله زلزله سیل، طوفان یا آسیب‌های ناشی از برف و باران، ترکیدگی لوله آب، سقوط هواپیما، اعتصاب و یا سرقت با شکست حرز انجام گیرد، در صورتی که از بیمه نامه آتش سوزی پارسیان برخوردار باشید می‌توانید خسارت‌های ناشی از آن را دریافت کنید.

بیمه جامع مجتمع‌های مسکونی شرکت بیمه پارسیان

طبق قانون تمام مدیران و یا هیئت مدیره مجتمع‌های مسکونی موظف هستند تا ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی را تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار دهند.

به طور کلی اگر یک آپارتمان دارای بیش از چهار واحد باشد، به عنوان مجتمع مسکونی شناخته می‌شود، از این رو شما می‌توانید با برخورداری از خدمات بیمه جامع مجتمع‌های مسکونی که توسط شرکت بیمه پارسیان ارائه می‌شود از ضرر و خسارت‌های ناشی از حوادث زیر در امان باشید.

1- زلزله سیل طوفان

2- ایجاد خسارت در اثر سقوط هواپیما

3- آبگرفتگی ساختمان در اثر ترکیدن لوله آب

4- حوادث ناشی از برف و باران سنگین

5- هزینه‌های مربوط به اسباب کشی

6- خسارت وارد شده به مالکان ساختمان در اثر سقوط آسانسور و تجهیزات آن

7- خسارت‌های ناشی از شیشه‌های شکسته واقع در مشاعات، مشترکات و یا داخل واحد‌ها

علاوه بر موارد عنوان شده خدمات بسیار زیاد دیگری تحت پوشش بیمه جامع مجتمع‌های مسکونی پارسیان قرار می‌گیرد که با مراجعه به هر کدام از شعب بیمه پارسیان در اصفهان و یا سراسر کشور و خرید آن می‌توانید از خدمات و مزایای آن برخوردار شوید.

بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی پارسیان

همانطور که اشاره کردیم بروز آتش سوزی و بلایای طبیعی که به صورت غیر قابل پیش بینی رخ می‌دهند. ممکن است سرمایه و تلاش و کار انسان را تحت تاثیر قرار داده و باعث از بین رفتن آن و توقف تولید و کسب و کار افراد شوند. به همین دلیل با برخورداری از بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی پارسیان می‌توانید اطمینان داشته باشید که نه تنها ساختمان، بلکه تجهیزات، کالاها و مواد اولیه و ماشین‌آلات موجود در آن تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و در اثر بروز حادثه‌های ناشی از زلزله، سیل، طوفان، ترکیدن لوله آب، آشوب و بلوا، انفجار و در نتیجه دفرمه شدن ظروف تحت فشار، سقوط هواپیما، آسیب در اثر برف و باران سنگین و هزینه مربوط به پاکسازی ضایعات می‌توانید از خدمات بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی پارسیان استفاده کنید.

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی

خدمات مربوط به بیمه نامه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی پارسیان خسارت‌های وارد شده به کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و محل کسب و کار و انبارها که در اثر حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی به وجود می‌آید را جبران می‌کند. در نتیجه در صورتی که هر یک از این موارد برای شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بیمه پارسیان و ارائه مدارک لازم برای دریافت خسارت اقدام کنید.

بیمه نامه‌های اظهارنامه‌ای

تولیدکنندگان و صاحبان کالا ممکن است در معرض تغییرات موجودی انبار‌های خود قرار بگیرد. در نتیجه با توجه به بیمه نامه‌های اظهارنامه‌ای که توسط شرکت پارسیان ارائه می‌شود قادر به پوشش هزینه‌ها و نوسانات موجودی خود خواهند بود.

برای خرید این بیمه نامه لازم است که فرد حداکثر میزان موجودی که در زمان اعتبار بیمه نامه در انبار قرار دارد را تخمین بزنند و پس از آن حق بیمه را به عنوان علی الحساب به شرکت بیمه پرداخت کنند. پس از آن با پایان یافتن هر ماه میزان واقعی موجودی انبار توسط وی به صورت کتبی در اختیار شرکت بیمه قرار می‌گیرد. با پایان یافتن مدت زمان بیمه نامه پس از محاسبه میانگین موجودی در طول سال حق بیمه قطعی تسویه می‌شود.

بیمه مرهونات بانکی پارسیان

کسانی که مایل به دریافت وام از بانک‌ها هستند منوط به در اختیار داشتن بیمه نامه آتش سوزی می‌توانند مراحل مربوط به آن را طی کنند. به همین دلیل شرکت بیمه پارسیان با ارائه خدمات مربوط به بیمه مرهونات بانکی این تعهد را به بیمه گزار می‌دهد که اگر دارایی مرهونه دچار خطراتی مانند آتش سوزی و بلایای طبیعی شود خسارت‌های ناشی از آن را جبران نماید.

در نهایت شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بیمه پارسیان در اصفهان برای ثبت نام بیمه آتش سوزی و برخورداری از خدمات آن اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *