خدمات بیمه مسافرتی پارسیان

افراد بسیار زیادی وجود دارند که بنا به شرایط مختلف مانند گردشگری و ماموریت کاری لازم است مدام به خارج از کشور سفر کنند. حال این سوال برای آن‌ها به وجود می‌آید که در صورت بروز مشکل در این کشورها چه کاری باید انجام دهند؟
گاهی جبران خسارت‌های مالی در اثر حوادث در دیگر کشورها می‌تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از خدمات بیمه مسافرتی پارسیان از دغدغه‌های ناشی از سفر به دیگر کشورها در امان باشید.

خدمات بیمه مسافرتی پارسیان

با توجه به سقف تعهداتی که در بیمه نامه ذکر می‌شود بیمه پارسیان می‌تواند خسارت‌های ناشی از حوادث زیر را پرداخت کند:

– هزینه‌هایی که در صورت بیماری و برای بستری و یا جراحی در بیمارستان پرداخت می‌شود.

– هزینه‌های ناشی از معاینه پزشکی و دارو

– هزینه‌های مربوط به حوادث و یا بیماری که در طول سفر برای بیمه گزار به وجود می‌آید.

– هزینه‌های مربوط به خدمات دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، عفونت در دندان و درمان درد

– هزینه‌های مربوط به انتقال بیمه گزار به نزدیک‌ترین بیمارستان و یا انتقال وی به ایران

– در صورتی که لازم باشد برخی منظومات اساسی را خریداری کنید با توجه به سقف تعهدات بیمه هزینه‌های مربوط به آن در در صورتی که بار همراه مسافر با تاخیر وارد شود پرداخت خواهد شد.

– چنانچه بار بیمه گزار مفقود شود شرکت بیمه هزینه‌های مربوط به آن را می‌پردازد.

– در صورت مفقود شدن هر یک از مدارک گذرنامه، گواهینامه، رانندگی هزینه مربوط به تهیه آن توسط شرکت بیمه پرداخت می‌گردد.

– اگر برای فرد بیمه شده حادثه پیش بیاید هزینه بازگرداندن اعضای خانواده وی بر عهده شرکت بیمه خواهد بود.

بیمه مسافرتی

– در صورتی که بیمه شده در طی سفر خارج از کشور خود فوت شود، بازگرداندن توسط شرکت بیمه انجام می‌شود.

– در صورتی که بیمه گزار به بیماری دچار شود، هزینه‌های مربوط به سفر اضطراری یکی از اعضای خانواده او که نیاز به همراهی فرد بیمه شده دارد، بر عهده شرکت بیمه پارسیان خواهد بود.

– چنانچه در زمان مسافرت حادثه رانندگی برای فرد بیمه شده رخ دهد هزینه‌های مربوط به دعاوی حقوقی توسط بیمه مسافرتی پارسیان پرداخت می‌شود.

همچنین موارد دیگری وجود دارد که هزینه‌های مربوط به آن توسط بیمه پارسیان پرداخت می‌شود. در صورت تمایل به خرید این بیمه می‌توانید با مراجعه به شعب بیمه پارسیان در اصفهان از تمام خدمات و مزایای آن مطلع شوید.

کشورهای تحت پوشش بیمه مسافرتی پارسیان

تمام کشورهای عضو شینگن و کلیه کشورهای جهان و در بخش آسیا حوزه خلیج فارس، ترکیه، خاورمیانه و همچنین قاره آفریقا تحت پوشش خدمات بیمه مسافرتی پارسیان می‌باشد. با این حال توجه داشته باشید که سقف تعهدات این شرکت برای هر یک از این کشورها متفاوت خواهد بود.

حق بیمه مسافرتی بیمه گزاران چقدر است؟

بهتر است بدانید که نرخ ارائه شده برای قیمت بیمه مسافرتی در شرکت پارسیان با توجه به مدت زمان سفر از کشور مقصد و سقف تعهدات متفاوت خواهد بود. به همین دلیل از مسافری به مسافر دیگر این نرخ متفاوت است، در نتیجه تعهدات مورد درخواست کمتر باشد حق بیمه مسافرتی پارسیان کمتر می‌باشد.

شرکت‌های کمک به سامانه طرف قرارداد بیمه پارسیان کدامند؟

شرکت Mideast یکی از شرکت‌هایی است که با بیمه پارسیان طرف قرارداد است، در نتیجه در صورتی که در هنگام مسافرت برای شما مشکلی به وجود بیاید می‌توانید با برقراری ارتباط با اپراتورهای این شرکت از خدمات بیمه مسافرتی پارسیان برخوردار شوید.
به یاد داشته باشید که کم مدت زمان سفرشان بسیار طولانی شود، خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه پارسیان برای سفرهایی است که به مدت ۹۲ روز متوالی می‌باشد، بنابراین اگر مایل هستید تا از خدمات برخوردار شوید لازم است به کشور بازگشت و دوباره از آن خارج شوید. علاوه بر آن شرکت بیمه اواسان در اتریش و دانمارک خدمات مربوط به بیمه مسافرتی پارسیان را به بیمه گزاران این شرکت ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توانید برای دریافت خسارت از بیمه پارسیان اقدام کنید؟

در صورتی که حادثه ایجاد شده مربوط به خدمات پزشکی و بیمارستانی باشد لازم است ابتدا با شماره تلفن‌هایی که در صفحه آخر بیمه نامه شما در شده است تماس حاصل نمایید تا با اطلاع دادن اتفاق بتوانید از خدمات مربوط به شرکت بیمه پارسیان برخوردار شوید.

اگر آسیب وارد شده به صورت سرپایی قابل درمان باشد، پس از آن که با شرکت امداد رسان بیمه پارسیان تماس حاصل نمایید، آن‌ها پزشک معتمد خود را به شما معرفی می‌کنند، در نتیجه لازم است تنها هزینه‌های مربوط به فرانشیز را پرداخت نمایید. با این حال ممکن است در طی تماس با شرکت امداد رسان متوجه شوید که می‌توانید از خدمات درمانی آن کشور استفاده کنید، چرا که طرف قرارداد شرکت امداد رسان نیستند و در نتیجه شما با ارائه مدارک لازم می‌توانید هزینه‌های ناشی از خسارت مربوطه را دریافت کنید.

بیمه مسافرتی

برای دریافت خسارت‌های بیمه مسافرتی چه مدارکی لازم است؟

شما به ارائه مدارکی از جمله اصل بیمه نامه مسافرتی شرکت پارسیان مدارک پزشکی ارائه شده است، معتبر از سمت پزشک به همراه مهر و امضای او، هزینه‌های پرداختی به همراه مهر و امضا، عکس واضح از صفحه اول گذرنامه و عکس واضح از صفحات گذرنامه که تاریخ خروج از ایران و ورود به کشور مقصد را نشان می‌دهد خواهید داشت.

همچنین لازم است شماره حساب معتبر به همراه شماره شبا و گزارش کاملی از حادثه به شرکت بیمه پارسیان ارائه دهید.

خسارت‌های وارد شده به بار مسافرتی

چنانچه هنگام مسافرت به بار شخص بیمه شده آسیبی وارد شود، می‌تواند با توجه به این موارد برای دریافت خسارت اقدام کند.

اگر شرکت هواپیمایی مسئول مفقود شدن بار مسافر باشد، نه تنها آن شرکت بلکه بیمه پارسیان موظف است هزینه مربوط به بار و لوازم تحویل داده شده به هواپیما را پرداخت نماید. هر چند این نرخ تا سقف ۲۰۰ یورو امکان پذیر است و لازم است که اقلام و لوازم به صورت دقیق در اختیار شرکت بیمه قرار گیرد.

ممکن است بار مسافران با تاخیر وارد شود، به همین دلیل اگر شرکت هواپیمایی یاتا باشد و زمان تاخیر بیش از ۶ ساعت به طول بینجامد، بیمه پارسیان برای خرید لوازم ضروری تا سقف ۱۰۰ یورو را متقبل می‌شود.

در صورتی که در در زمان مسافرت بار و ملزومات شخص بیمه شده مفقود شود و یا به سرقت برود، پس از آن که حادثه شرکت بیمه پارسیان گزارش داده شود در صورتی که بار بیمه گزار پیدا شود، او موظف است خسارت دریافتی از شرکت بیمه پرداخت شده است را بازگرداند.

اگر وسایل نقلیه عمومی که بیمه گزار از آن استفاده می‌کنند حداقل مدت ۶ ساعت تاخیر داشته باشد، شخص بیمه شده می‌توانند با دریافت کمک از شرکت امداد رسان هزینه‌های مربوط به حمل و نقل غذا و اقامت در هتل را با توجه به قوانین دریافت کنند.

به یاد داشته باشید که مواردی وجود دارند که بیمه مسافرتی پارسیان آن‌ها را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. به عنوان مثال اگر خسارت‌هایی در اثر جنگ، حوادث تروریستی، بلایای طبیعی، حادثه‌های ناشی از درگیری و نزاع، بیماری‌های قبل از خسارت و موارد دیگر از این دست باشدف بیمه مسافرتی پارسیان مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه‌های ناشی از آن نخواهد داشت.

برای خرید بیمه مسافرتی پارسیان می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بیمه پارسیان اقدامات لازم انجام داده و قوانین و شرایط مربوط به آن مطلع شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *