افزایش سود بیمه عمر

یکی از ویژگی‌‌های مهم و منحصر به فرد بیمه عمر این است که اغلب افراد در هنگام خرید بیمه عمر لازم است که در نظر داشته باشند که هر چه سود بیمه عمر آن‌ها بیشتر باشد ارزش اندوخته‌ی بیمه نامه شما نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه نیز سرمایه گذاری بهتری نیز صورت خواهد گرفت. در این مبحث قصد داریم که بیشتر به انواع روش‌ها برای افزایش سود بیمه عمر در شرکت‌های گوناگون بپردازیم.

انواع سود در بیمه عمر

  1. سود تضمینی
  2. سود مشارکت در منافع

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. سود تضمینی

به سودی گفته می‌شود که هر سال از طریق بیمه مرکزی اعلام می‌شود و تمامی شرکت‌های بیمه آن را در اختیار بیمه گذاران بیمه عمر خود می‌گذارند. در حقیقت این سود حداقل سودی است که به بیمه عمر شما تعلق می‌گیرد و می‌توان در مورد دریافت آن اطمینان کسب کنید.

2. سود مشارکت در منافع

برخی از شرکت‌های بیمه به خاطر داشتن حق بیمه نامه‌ای که از بیمه‌های عمر دریافت کرده اند در فعالیت‌های اقتصادی مختلفی سرمایه گذاری می‌کنند. میزان سودی که از این شرکت‌ها حاصل می‌شود بین شرکت بیمه و بیمه گذار مشترک است که به این سود، سود مشارکت در منافع نیز گفته می‌شود.
خوب است بدانید که سود مشارکت در منافع برای سال‌های آینده قابل پیش بینی نیست لذا می‌توان روند سوددهی آن را در سال‌های قبل مورد بررسی قرار داد و شرکت‌های بیمه‌ای را انتخاب کرد که بیشترین سود را به بیمه گذاران خود پرداخت کرده باشند.

انواع سود در بیمه عمر

محاسبه سود قطعی بیمه عمر در شرکت‌‌های مختلف بیمه

اگر به طور یقین از خرید بیمه عمر دریافت سود و جمع آوری پس اندازی مناسب است خوب است قبل از خرید این بیمه در خصوص سود قطعی شرکت‌‌های مختلف بیمه اطلاعات کافی و جامعی کسب کنید.

افزایش سود بیمه عمر چگونه است؟

در صورت داشتن سود بیشتری از بیمه عمر می‌بایستی روش‌های زیر را انجام دهید:

  1. سرمایه اولیه بیمه عمر خود را افزایش دهید
  2. پرداخت حق بیمه نامه بیشتر
  3. انتخاب پوشش‌های کمتر
  4. طولانی‌تر بودن مدت زمان بیمه عمر

1. سرمایه اولیه بیمه عمر خود را افزایش دهید

در هنگام خرید بیمه عمر، شما می‌توانید مبلغ تعیین شده‌ای را به عنوان سرمایه اولیه در اختیار بیمه قرار دهید. در واقع سرمایه اولیه یک امر کاملاً اختیاری است که این قابلیت را دارد که سود بیمه عمر شما را افزایش دهد هر چند که این سرمایه بیشتر باشد سود شما نیز بیشتر خواهد شد. از مهم‌ترین فواید داشتن سود بیمه نامه این است که هر زمانی که شما بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید و بسیاری از مشکلات مالی شما را به این شکل برطرف می‌نماید.‌

2. پرداخت حق بیمه نامه بیشتر

به هر میزانی که حق بیمه نامه شما بیشتر باشد مجموع اندوخته‌های سالیانه‌ی شما نیز افزایش خواهد داشت و در نهایت سود سالانه بیشتری را کسب خواهید کرد.

افزایش سود بیمه عمر چگونه است؟

3. انتخاب پوشش‌های کمتر

با توجه به اینکه پوشش‌های بیمه‌ای در بیمه عمر یکی از مزیت‌های بسیار مهم برای خرید این بیمه است. در صورتی که به دنبال افزایش سود بیشتری از بیمه عمر خود هستید خوب است که پوشش‌های کمتری را انتخاب کنید.

4. طولانی‌تر بودن مدت زمان بیمه عمر

مدت زمان قرارداد بیمه نامه عمر با میزان سود دریافتی شما رابطه‌ی کاملاً مستقیمی دارد. به این معنا که هر چه بیمه عمر شما بلند مدت باشد سود بیشتری دریافت خواهید کرد.

خرید بیمه عمر

طبق مطالب مطرح شده در انتخاب و خرید بیمه عمر متوجه شدید که این نوع بیمه نیز چندان دشوار نیست، اما نیاز به زمان بیشتری دارد. چنانچه که در مورد سود بیمه عمر و پوشش‌های آن همچنین نوع انتخاب یکی از شرکت‌های بیمه و یا موضوعات دیگر شک و تردید دارید لازم است در این باره از یک مشاور متخصص در این راستا کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند. پس از دریافت مشاوره و انتخاب نوع بیمه نامه‌ی خود می‌توانید بیمه عمر دلخواه خود را از شرکت‌‌های معتبر بیمه خریداری کنید. در ضمن نیز می‌توانید با خرید اینترنتی نیز دیگر بیمه‌هایی که شامل بیمه خودرو، بیمه تکمیلی، آتش سوزی و غیره است را از طریق وب‌سایت مرکز بیمه درخواست دهید تا برای شما لحاظ شود.

بیمه عمر پارسیان

یکی از شرکت‌های بیمه که در کنار سطح توانگری فوق العاده‌ای که در میان شرکت‌های بیمه داشته توانسته است که در بین سال‌های 88 تا 95 به سود بالای 23 درصد دست پیدا کنند. می‌توانید از طرح‌های بیمه عمر پارسیان استفاده کرده و از مزایای فوق‌العاده‌ی آن بهره‌مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *